Kalendarz tygodniowy z notesem

Właściciele firm i liderzy organizacji wiedzą, jak na prawdę istotna jest świadomość ich marki. Marka definiuje organizację, postać, produkt lub linię usług, osobowość, która jest przekazywana, a także to, czego odbiorcy mogą oczekiwać i co mogą zakładać w związku z tym wszystkim. Marka obejmuje kulturę i postrzeganą wartość tego, co jest oferowane, komu i gdzie jest proponowane.

Nie wystarczy zdefiniować, kim jesteś jako organizacja – przypominanie odbiorcom o marce projektuje świadomość, która pozwala odbiorcom natychmiast myśleć o marce, kiedy myślą o usługach albo produktach, które oferujesz. Aby zainicjować i wzmocnić pożądane postrzeganie marki, trzeba stale i konsekwentnie wdrażać świadomość marki wszędzie tam, gdzie jest to możliwe. Tak zatem, kiedy już poznasz własną markę – kim jesteś, co oferujesz, z czego pragniesz być rozpoznawalny – musisz posiadać sposoby, ażeby przez cały czas utrwalać ją w umysłach odbiorców. W tym właśnie miejscu błyszczy kalendarz z notatnikiem, który jest idealny dla każdego klienta.
Kalendarz notatnik.
Już w tym momencie łatwo zauważyć, że niestandardowe kalendarze promocyjne są idealnym prezentem, który można wręczyć klientom, uczestnikom imprez i wszystkim potencjalnym klientom. Proces projektowania drukowanych kalendarzy promocyjnych jest łatwy i niedrogi. Biorąc pod uwagę długotrwałą i konsekwentną reklamę, jaką te upominki reklamowe robią dla Ciebie przez 365 dni w roku, 7 dni w tygodniu, 24h na dobę – one praktycznie zwracają się same! I na tym nie koniec – wiele osób ma nie tylko i wyłącznie jeden kalendarz notatnik, ale kilka! Jeden na biurko, na ścianę w biurze, w kuchni, w sypialni – i tym podobne! W ten sposób osoby te są otoczone Twoją marką, produktami i usługami w jeszcze większej liczbie miejsc niż jedno. Podaruj swoim odbiorcom prezent w postaci kalendarzy z nadrukiem, które będziesz musiał wykonywać tylko raz w roku! Wyobraź sobie, ile kosztowałaby próba wstawienia promocji on-line albo w publikacji każdego dnia w roku – byłaby to spora inwestycja. To nie tylko i wyłącznie wspaniały prezent dla publiczności, niemniej jednak też prezent w postaci niedrogiego marketingu dla Twojej firmy. Jeżeli już chodzi o ten detal promocyjny, spróbuj nadać kalendarzowi swojej marki albo organizacji jeszcze bardziej osobisty albo lokalny charakter dla osób, które go otrzymają. Dostosuj kalendarz do potrzeb osób, do których jest skierowany, i które znajdują się w okolicy, do której jest skierowany, by dać im rzeczywiście znaczący i darmowy (kto nie lubi darmowych rzeczy, prawda?) prezent. Wkrótce ludzie będą wracać do Twojej firmy i pytać: Kiedy będzie dostępny kalendarz na przyszły rok?.

Polecamy: notes kalendarz