W strategiach marketingowych firm uwzględniane są różnorakie działania, które mają charakter reklamy oraz promocji. Powinno się jednak pamiętać, że działania powinny być tak dobierane, aby budować spójny oraz mocny wizerunek firmy. Bez wątpienia bardzo ważną rolę w tym zadaniu odgrywają gadżety reklamowe.
Są to przedmioty, które charakteryzują się wysoką użytecznością, jak także ładnym wykończeniem i są wręczane klientom lub kontrahentom w czasie spotkań biznesowych czy targów. Dobrze się także nadają jako prezenty dla pracowników firmy. Jest to zatem ciekawe rozwiązania marketingowe, które zyskuje coraz więcej zwolenników.
Kalendarz trójdzielny – skuteczny nośnik treści reklamowych
Na samym początku warto zaznaczyć, że dużym powodzeniem w gronie przedsiębiorców cieszą się biznesowe kalendarze trójdzielne, które są tak zaprojektowane, by łączyć w sobie funkcje praktycznego terminarza oraz nośnika treści promujących firmę. Co za tym idzie, kalendarz trójdzielny odróżnia się specyficznym układem, a mianowicie podziałem na trzy funkcjonalne elementy. Od samej góry charakteryzuje się główkę, czyli powierzchnię projektową przeznaczoną na przekaz marketingowy, najczęściej jest to logotyp, jak również dodatkowe elementy graficzne lub zdjęcia reklamowe. Pod spodem znajduje się kalendarium. Już ono podzielone na trzy kolejne miesiące, miesiąc aktualny znajduje się w środku. Poniżej znajduje się część przeznaczona na dodatkowe informacje, przykładowo dane teleadresowe przedsiębiorstwa, jest to tak zwana stopka. Jest to zatem bardzo praktyczne rozwiązanie, które stanowi nie tylko i wyłącznie narzędzie pracy, niemniej jednak również element dekoracyjny przeznaczony na ścianę. Trzeba natomiast pamiętać, że kalendarz trójdzielny dla firm powinien być tak stworzony, by jego szata graficzna była nie tylko i wyłącznie ciekawa a także poprawna pod kątem marketingowym, niemniej jednak także zgodna z linią projektową przedsiębiorstwa, która jest zawarta w księdze znaku, czyli zasadach dotyczących stosowania elementów identyfikacji wizualnej firmy na różnych materiałach, w tym materiałach promocyjnych oraz biurowych. Warto zatem projekt a także wykonawstwo kalendarzy reklamowych oddać w ręce specjalistów, którzy posiadają odpowiednie zaplecze, jak także znajomość zasad marketingu.
Polecam: zerknij na kalendarze trójdzielne ze zdjęciami