Kalendarze biznesowe to sprawdzony sposób na rozpowszechnienie firmy. Z tego rozwiązania korzysta coraz więcej przedsiębiorców, którzy dostrzegają zalety stosowania gadżetów reklamowych, takich jak kalendarze trójdzielne ze zdjęciami, które nawiązują do działalności firmy, a więc przedstawiają ją w rentownym świetle. Należy jednak pamiętać, że gadżety reklamowe, w tym kalendarze, powinny być solidnie wykończone.
W końcu stanowią wizytówkę firmy, powinny zatem jak najlepiej zaświadczać o zakładzie produkcyjnym.
Kalendarze dla biznesu – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dzielą się na kilka rodzajów. Wyróżnia się kalendarze ścienne, biurkowe a także książkowe. Kalendarze ścienne dzielą się na plakatowe, planszowe, jednodzielne lub także trójdzielne. Szczególną popularnością w gronie przedsiębiorców cieszą się kalendarze trójdzielne, które są wyjściem niebywale funkcjonalnym oraz praktycznym. Odróżniają się układem, który gwarantuje dużą powierzchnię projektową na przekaz marketingowy. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na przykład ma zdjęcia nawiązujące do działalności firmy lub grafikę reklamową. Poniżej znajduje się kalendarium, które ma jedyną w swoim rodzaju postać. Składa się z trzech kolejnych miesięcy, a mianowicie miesiąca poprzedniego, aktualnego oraz następnego. Najczęściej wykorzystuje się też tutaj kolorowe okienko, które służy do zaznaczenia dokładnie sprecyzowanej daty. Kalendarium jest tak zrealizowane, że pozostawia wiele miejsca na sporządzanie notatek. Na samym dole kalendarza trójdzielnego znajduje się tak zwana stopka, czyli część przeznaczona na dodatkowe informacje, najczęściej zamieszcza się tutaj dane teleadresowe firmy. Jest to więc bardzo wartościowy kalendarz, który stanowi nie tylko narzędzie pracy w biurze, warsztacie czy magazynie, niemniej jednak także skuteczny sposób promocji firmy poprzez zamieszczenie treści reklamowych. Warto być świadomym, że kalendarz trójdzielny dla firm promuje przedsiębiorstwo oraz jego działalność przez całe 356 dni w roku, co daje mu przewagę nad innymi gadżetami reklamowymi. Pamiętajmy również, że kalendarze biznesowe powinny być zrealizowane z materiałów wysokiej jakości, warto również stosować dodatki, tj. lakier UV czy folia błyszcząca.
Źródło informacji: aldo-kalendarze.pl/kalendarze-trojdzielne