Kiedy warto stosować kalendarze trójdzielne z logo?

Strategie marketingowe firm coraz częściej zawierają innowacyjne metody promowania firmy w oczach klientów oraz kontrahentów. Taką metodą bez wątpienia są gadżety reklamowe, czyli funkcjonalne prezenty, które są wręczane w czasie targów branżowych, spotkań biznesowych czy szkoleń pracownikom firmy, klientom, jak również partnerom biznesowym. Warto pamiętać natomiast, że gadżet reklamowy powinien być głównie użyteczny.

Dlatego oczywiście nie każdy przedmiot sprawdzi się w tej roli. Natomiast funkcjonalnymi oraz praktycznymi gadżetami reklamowymi są biznesowe kalendarze trójdzielne. Są to kalendarze ścienne, które łączą w sobie funkcję informacyjną, jak również marketingową a także ozdobną.
Kalendarze trójdzielne z logo firmy – na co zwrócić uwagę?
Kalendarze biznesowe dostępne są w różnorakich formatach, jak też w różnorakich wariantach, które różnią się nie tylko i wyłącznie szatą graficzną,  niemniej jednak też funkcjonalnością. Oprócz kalendarzy ściennych wyróżnia się także kalendarze książkowe, które łączą w sobie funkcję terminarza i notatnika. Dużą popularnością przedsiębiorców cieszą się też kalendarze przeznaczone na biurko, np kalendarze stojące piramidki. Jak się więc okazuje, firmy mają bogaty wybór kalendarzy reklamowych, które zawierają treści promujące firmę. Warto dodać, że kalendarz trójdzielny dla firm to praktyczne rozwiązanie, które z powodzeniem może być wykorzystywane do promowania firmy. Kalendarz tego rodzaju charakteryzuje się specyficznym układam. Górna część, czyli tak zwana główka, to powierzchnia projektowa przeznaczona na zamieszczone treści reklamowych, czyli w głównej mierze logotypu firmy. Poniżej znajduje się kalendarium, które utworzone jest z trzech kolejnych miesięcy, z czego miesiąc aktualny znajduje się w środku. Zaś na samym dole znajduje się tak zwana stopka, czy jej miejscu przewidziane na dane teleadresowe firmy. Jest to układ czytelny, jak też dający spore sposobności personalizacji. Przy tym, powierzchnia projektowa przeznaczona na przekaz marketingowy jest spora, daje możliwość na dokładne zaprezentowanie między innymi oferty przedsiębiorstwa. Nie jest więc zaskoczeniem, że kalendarze trójdzielne ze zdjęciami nawiązującymi do działalności firmy stanowią efektywne narzędzie marketingu bezpośredniego.

Więcej informacji: zobacz gdzie zakupić kalendarze trójdzielne